De school

Het gebouw van IKC het Zonnestelsel is opgebouwd in verschillende ronde vormen. Dit hebben wij gekozen omdat wij het idee van het zonnestelsel ook graag in de vormen van de school terug willen laten komen.

Zoals u kunt zien heeft het Zonnestelsel een groot groen plein. Wij vinden het ook heel belangrijk dat kinderen veel buiten komen en dan niet in een stenen wereld maar in een mooie groene interactieve wereld.

Hier ziet u de plattegrond van IKC het Zonnestelsel.

Rechtsboven in de hoek ziet u verschillende speeltoestellen voor vooral de midden- en onderbouw.
Linksboven in de hoek ziet u een bosjes waar de kinderen verstoppertje kunnen spelen of hutten kunnen bouwen.
Daaronder ziet u twee voetbalvelden en twee pingpongtafels. Deze zijn vooral bedoelt voor de midden- en bovenbouw.
Onderaan de plattegrond ziet u een kabelbaan en nog een fietsenstalling.

Hieronder kunt u nog meer foto's van het plein en de binnenkant van de school zien.

Gemaakt door: Jolijn Bemthuis, Milou Wassink en Emma Jonge Poerink
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin